x تبلیغات
ایزی نور

آشنایی با یکی از برترین های سیم و کابل

 

 

 

 

 

شرکت صنعتی الکتریک خراسان در سال ۱۳۴۵ در شهر مقدس مشهد تاسیس شد و در سال ۱۳۴۶ به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان سیم و کابل در ایران به بهره‌برداری رسید.

 

پیشینه ساخت سیم و کابل در جهان به سال ۱۸۸۰ میلادی مربوط است، یعنی بیش از ۱۳۰ سال قدمت دارد.

 

تاریخچه سیم و کابل ایران به سال‌های بعد از ۱۲۸۳ بر می‌گردد، که اولین کارخانه‌ی برق در تهران راه اندازی شد و در سال‌های نخست تمامی سیم و کابل مورد نیاز از خارج وارد می‌شده و بعدا سیم‌های قیر اندود و نوار پارچه‌ای و باکالیت در ایران تولید شد.

 

بعد از جنگ جهانی دوم، پایه‌گذار شرکت صنعتی الکتریک خراسان (مرحوم علی افشارنژاد) که توزیع کننده لوازم برقی در لاله زار تهران و در ارگ مشهد بود، تولید اولین سیم‌های برق قیر اندود را در مشهد به مرحله اجرا گذاشتند و بعدها شرکت صنعتی الکتریک خراسان در سال ۱۳۴۵تاسیس شد.

 

در بدو تاسیس، شرکت صنعتی الکتریک خراسان با یک خط تولید ایتالیایی، سیم‌های تابیده مسی را با گرانول پی وی سی که از ژاپن به کشور وارد می‌نمود، روکش می‌کرد. چند سال بعد، این فعالیت توسعه داده شده و تحت نظارت و ادامه همکاری با ژاپن، تکنولوژی تولید کابل دریافت گردید و به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

مفتخریم که شرکت صنعتی الکتریک خراسان با گذشت نزدیک به نیم قرن فعالیت، یکی از بهترین‌ها در تولید سیم و کابل کشور می باشد که به نام تجاری سیم و کابل افشار نژاد خراسان مشهور است و کیفیت عالی و سلامت تولید سرلوحه کار ما در همه این سال‌ها بوده است.


تولیدات شرکت، انواع سیم و کابل فشار ضعیف شامل سیم‌ها و کابل‌های ساختمانی، کابل‌های افشان، کابل‌های کنترل و قدرت با عایق PVC و XLPE ، سیم‌های خودرو، کابل‌های شیلددار مسلح و غیر مسلح، کانسنتریک ابزار دقیق، مخابراتی، آیفونی، مقاوم در برابر آتش و حرارت و هالوژن فری می باشد.


شرکت صنعتی الکتریک خراسان از اولین دریافت کنندگان نشان استاندارد ایران ISIRI (معادل IEC 227 اروپا) در بیش از ربع قرن پیش بوده و محصولات را مطابق با درخواست مشتری و بر اساس استانداردهای مختلف نظیر VDE (استاندارد آلمان) ، IEC (استاندارد بین‌المللی) ، BS (استاندارد انگلستان) و ... تولید می‌نماید. همچنین این شرکت، گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ در مدیریت کیفیت را در سال ۲۰۰۰ از شرکت SGS سوئیس دریافت نموده است.
این شرکت با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته و دانش فنی روز، پیشگام تولید محصولات متنوع و باکیفیت است و در سال‌های متمادی به عنوان تولیدکننده‌ی برتر در استان خراسان و سطح کشور شناخته شده است.


در حال حاضر شرکت با بیش از ۴۵۰ نفر پرسنل و ظرفیتی بالغ بر ۳۰،۰۰۰ تن در سال در حال فعالیت می باشد. مساحت فعلی کارخانه بالغ بر ۴۰،۰۰۰ متر مربع و زیربنایی حدود ۳۰،۰۰۰ متر مربع می‌باشد.

 

******************************

شما می توانید برای خرید کابل افشان و دیگر محصولات روشنایی با مراجعه به سایت ایزی نور از  قیمت  انواع سیم و کابل با خبر شوید و با خریداری آن ها محیط دلپذیر و روشنی را برای کسانی که دوستشان دارید فراهم آورید.

1500 مورد سرقت از تجهیزات شبکه برق تهران

 

 

 

 

به گزارش برق نیوز، کاهش قدرت خرید مردم چند سالی است که تجهیزات برقی را در معرض سرقت‌های بیشتری قرار داده است. آنگونه که کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران می‌گوید: از ابتدای سال تا حالا چیزی حدود ۱۵۰۰ مورد سرقت موردی در شبکه برق تهران صورت گرفته است. دزدی‌های صورت گرفته عمدتا برق به کابل‌های سرویس، سیستم حفاظتی، درب تابلو‌های برق بوده است.

به گفته او، این سرقت‌ها به شبکه آسیب زده و اختلالاتی در زمینه برق رسانی ایجاد کرده است. جدای از این به تهدیدی برای جان مردم تبدیل شده است. به عنوان مثال سرقت درب یک تابلو در روز‌های باران شهروندان را در معرض خطر قرار می‌دهد. به همین دلیل دنبال جایگزین کرده این تجهیزات با تجهیزات کامپوزیت هستیم که البته زمان بر است. البته برنامه‌هایی برای جلوگیری از این سرقت‌ها داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران در پاسخ به این سوال که خسارت مالی دزدی‌های برقی چقدر بوده است، ادامه داد: ارزش مالی سرقت‌های انجام شده برای امسال حدود ۳ میلیارد تومان بوده است. اما باید به این نکته اشاره کنم که خسارت مالی سرقت‌ها هم اکنون در درجه آخر اهمیت قرار دارد.

او ادامه داد: بحث ما این است که وقتی این سرقت‌ها رخ می‌دهد یک آسیب اجتماعی را برای مردم ایجاد می‌کند. ممکن است که تنها یک متر سیم ربوده شود، اما دزدیدن همین تکه سیم شاید منجر به خاموشی تعداد زیادی از مشترکین می‌شود. ضمن اینکه احیای این شبکه آسیب دیده زمان بر بوده است و مردم از این حوادث رنجیده شوند. جدای از این سرقت تجهیزات برقی در بسیاری موارد تهدیدی برای جان مردم بوده و می‌توان موجب برق گرفتگی شود.

ناظریان با اشاره به اهمیت برخورد و جلوگیری از سرقت تجهیزات در شبکه برق، اظهار داشت: ما به دنبال پیگیری این مساله با نهاد‌های مسئول در زمینه قضایی و نظامی هستیم تا جاییکه ممکن است این مساله را حل و فصل کنیم و تجهیزاتی را جایگزین کنیم که کمتر مورد سرقت قرار گیرد.

*******************************

استفاده از محصولات روشنایی به شما برای ایجاد محیط و فضای دلنشین برای کسانی که دوستشان دارید کمک می کند و همچنین نورپردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد و باعث جلوه ی بیشتر و گیراتری در سقف می شود. شما برای تهیه ی این محصولات روشنایی و برای زیبا تر کردن محیط اطراف خود می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کرده و از قیمت این محصولات باخبرشوید و با خرید پنل سقفی روکار و توکار، خرید چراغ ریلی، قیمت چراغ ضد نم و غبار، خرید چراغ دانلایت، خرید چراغ خیابانی، چراغ استخری، لامپ های هالوژن، لامپ های فلورسنت وچراغ حیاطی و پارکی، چراغ کارگاهی و چراغ زیر پله ای وکنار پله ای، و خرید سیم مفتولی، سیم وکابل برق، کابل مخابراتی و..... محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

روشنایی بیرونی و سیر تا پیاز آن

 

روشنایی بیرونی یا روشنایی فضای باز یکی از موضوعات مهم چه در معماری و دکوراسیون و چه در برنامه ریزی شهری می باش، چرا که بحث روشنایی بیرونی هم با جایگاه طراحی نورپردازی در معماری و هم با مبحث امنیت شهری در برنامه ریزی و طراحی شهری گره خورده است.

روشنایی بیرونی و تعریف آن

روشنایی بیرونی یا روشنایی فضای باز به تمام اقداماتی گفته می شود که به جهت روشن سازی و نورپردازی کردن فضاهای روباز و آزاد انجام می شود. معمولاً این روشنایی از دو منبع نوری اصلی و یک منبع نوری فرعی تأمین می شود:

  • نور خورشید، ماه و ستارگان به عنوان منبع نوری اصلی
  • نور چراغ ها، لامپ ها و پروژکتورها به عنوان منبع نوری اصلی
  • نور داخلی عبور کرده از شیشه های پنجره ی ساختمان به عنوان منبع نوری فرعی

(قابل ذکر است که نور خورشید یک نور طبیعی و نور حاصل از چراغ و لامپ ها یک نور مصنوعی می باشد.)

روشنایی بیرونی و انواع آن

بحث درباره ی روشنایی بیرونی و انواع آن بسیار گسترده بوده و قطعاً جزئیات و مطالب بیشتری را شامل می شود، که می بایست به طور تخصصی به آن پرداخته شود. اما برای داشتن یک آشنایی کلی در ادامه همراه ما باشید تا به چند نوع از اصول طراحی روشنایی و نورپردازی فضاهای بیرونی پرداخته و از آن ها اطلاعاتی بدست بیاوریم.

طراحی روشنایی بیرونی ، حیاط منازل و فضای سبز آن

امروزه با پیشرفت هنر معماری و فنون دکوراسیون، به مبحث نورپردازی حیاط منازل، آپارتمان ها، ویلا ها و نیز دیگر فضاهای بیرونی آنها مثل بالکن و روف گاردن، به طور ویژه ای پرداخته شده می شود، و هر روزه ایده های جدید و نوینی برای اجرای هرچه بهتر آن ارائه داده می شود. معمولاً برای نورپردازی حیاط از عناصر مختلف واقع در آن بهره گرفته می شود، از قبیل حوض، باغچه، پله ها، نرده ها، مسیر ورودی حیاط و ... . برای نورپردازی حیاط منازل و آپارتمان ها چراغ های مخصوصی ساخته شده است که از جمله ی آن می توان به چراغ ها حیاطی و پارکی، زیرپله ای، دفنی و دیواری های فروشگاه ایزی نور اشاره نمود.

طراحی روشنایی استخرهای روباز

طراحی نورپردازی در استخر علاوه بر زیبایی بخشی، به منظور بهره گرفتن و استفاده از استخر نیز می باشد، به این منظور نورپردازی استخر باید به گونه ای باشد که به هنگام تاریکی هوا، تمامی زوایای استخر را نمایان و روشن ساخته و نیز عمق استخر را به خوبی نمایان کند، تا افراد بتوانند به راحتی از آن بهره ببرند.

طراحی روشنایی نمای بیرونی ساختمان ها

روشنایی نمای بیرونی ساختمان ها به نوعی تأکید بر روی اجزای آن و نمایان گشتن معماری آن حساب می شود، به همین علت است که در نورپردازی نمای ساختمان ها باید اصول و ملاحظات خاصی را در نظر گرفت. برای نورپردازی ساختمان ها اصل بر این است که نمای ظاهری و بیرونی آن به وسیله انواع نور، جلوه ی زیبا و ایده آلی در شب داشته باشد و به نوعی از دیگر سازه ها متمایز شود.

طراحی روشنایی پارک ها و فضای سبز شهر

می دانیم که وجود فضای سبز و پارک ها در شهر، در درجه ی اول باعث پاکی هوا و رفع آلودگی ها شده، و در درجات بعدی به عنوان مکانی برای استراحت و تفریح شهروندان می باشند. همچنین به عنوان یک فضای سبز، قبلیت زیبایی بخشیدن به شهر را دارند. در این گونه فضاها با استفاده از نورپردازی می توان، جلوه ی بیشتری را به آن ها از لحاظ بصری بخشید. نورپردازی این مکان ها می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش زیبایی بصری، باعث تأمین امنیت برای رفت و آمد و اقامت شهروندان نیز گردد. از جمله عناصر موجود در این فضاها که برای نورپردازی فضای سبز می توان بر آن ها تأکید داشت و کمک گرفت، به درختان، بوته ها، گلکاری ها و آلاچیق می توان اشاره نمود.

طراحی روشنایی میادین شهری

مهم ترین مسائلی که در روشنایی میادین شهری باید به آن توجه شود این است که نورپردازی باید در جهت خوانایی تابلو های میدان و نیز مسیریابی راحت شهروندان شهر و نیز مسافران باشد. مسئله ی دیگری که باید به آن توجه شود این است که روشنایی میدان باید به صورتی بوده که افراد بتوانند در شب به راحتی میدان مد نظر خود را تشخیص دهند، و این امر با روشنایی درست و اصولی میدان و اجزای آن از جمله مجسمه و آبنما صورت می گیرد.

طراحی روشنایی خیابان ها و معابر عمومی

طراحی روشنایی برای مکان هایی از قبیل خیابان ها، کوچه ها، بزرگراه ها، پل های عابر پیاده به دلیل تردد افراد و خودروها در شب دارای اهمیت ویژه ای می باشد، چرا که با مسئله ای به نام تأمین امنیت گره خورده است. معمولاً معابر عمومی در ساعات اولیه ی شب با نور مغازه ها، پاساژها و دیگر کاربری های مختلف روشنایی یافته، که در پرتو آن شهروندان می توانند با خیالی آسوده تردد نمایند. رفته رفته با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب و به پایان رسیدن فعالیت های گوناگون، از روشنایی معابر نیز کاسته می شود، به گونه ای که تاریکی بر معابر غالب می شود. اینجاست که مسئله ی روشنایی گذرگاه ها و معابر عمومی خود را نشان می دهد. معمولاً متولی روشنایی این فضاها شهرداری ها می باشند که روشنایی را برای تردد و امنیت شهروندان در شب فراهم می نمایند. به جز بحث امنیت، باید به نقش نوع نورپردازی در روشن نمودن خیابان ها و بزرگراه ها در شب اشاره کرد، که باعث دید بهتر رانندگان در شب شده و مانع از ایجاد تصادفات می گردد. برای روشنایی فضاهای اشاره شده از چراغ های مخصوصی استفاده می شود، که چراغ های خیابانی نام دارند. انواع این چراغ ها را می توان از فروشگاه ایزی نور خریداری نمود.

طراحی روشنایی استادیوم ها و زمین ها ورزشی روباز

اولین ویژگی که در نورپردازی استادیوم و زمین های ورزشی روباز به ذهن می رسد، بزرگی و وسعت آنان است. در نتیجه برای روشنایی این فضاها می بایست از نورافکن های بزرگ استفاده نمود که تمامی فضا را روشن نماید. اصول خاصی در نورپردازی این فضاها می بایست رعایت شود، از جمله اینکه انواع روشنایی به کار رفته باید طوری باشد که ورزشکاران اذیت نشده و به راحتی به ورزش و فعالیت خود بپردازند. همچنین سهولت استفاده برای افراد دیگری که حاضر در این مکان ها می باشند، از جمله تماشاچیان و داوران نیز باید در نظر گرفته شود

روشنایی بیرونی و نکات اصولی آن

روشنایی بیرونی از اصول خاصی پیروی می کند که به آن اصول طراحی روشنایی بیرونی گفته می شود. در این مبحث گسترده می بایست ریزترین جزئیات فضا را در نظر گرفته تا به یک روشنایی ایده آل دست یافت. به عنوان مثال در خانه های ویلایی که پنجره های بزرگ دارند، نور حاصل از روشنایی داخلی با عبور از پنجره ها و ملحق و اضافه شدن به نورهای حاصل از روشنایی بیرونی، یک منظره ی نورانی را ایجاد و روشنایی فضا را دوچندان می کند. به این ترتیب در هر فضایی با در نظر گرفتن اجزای مختلف آن می توان یک روشنایی ایده ال را ایجاد نمود. همچنین باید دانست به دلیل آنکه معمولاً چراغ هایی که برای این گونه روشنایی به کار گرفته می شود، در فضای باز استفاده گشته و معرض عوامل جوی قرار دارند، بهتر است به هنگام خرید این نکته را مد نظر قرار داده و به نوع جنس بدنه ی آن توجه داشته باشیم.

 

 

جمع بندی

در این مقاله روشنایی بیرونی را هدف خود قرار داده و به معرفی، اصول، اهداف و انواع آن پرداختیم. با توجه به اهمیت این گونه از روشنایی، خصوصاً ایجاد امنیت در شهر به وسیله ی روشنایی بخشی، برای رسیدن به اهداف آن، تجهیزات و وسایل گوناگون بسیاری با مشخصه های فنی متنوع، ساخته و تولید شده است. شما می توانید محصولات روشنایی بیرونی را از فروشگاه اینترنتی تجهیزات برقی ایزی نور خریداری نمایید. شما می توانید با خرید انواع پنل های سقفی روکار و خرید انواع ریسه ها و چراغ های وال واشر و چراغ های کنار پله ای چراغ حیاطی و پارکی محیط روشن و دلنشینی را برای کسانی که دوستشان دارید فرآهم آورید. برای این کار می توانید به سایت ما مراجعه کرده و نیز با تماس تلفنی با مجموعه ی ایزی نور از راهنمایی های تخصصی کارشناسان ما استفاده نمایید.

95 خانم مدیر عضو هیئت مدیره شرکت های تابعه صنعت آب و برق

 

مشاور وزیر نیرو گفت: بر اساس دستور ابلاغی وزیر نیرو قرار گرفتن یک خانم در ترکیب هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه صنعت آب و برق عملیاتی شد و تاکنون با حدود ۳۵۰ نفر مصاحبه شده که در کمیته‌های مختلف قرار گرفتند و ۹۵ خانم از مدیران ارشد صنعت آب و برق به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق مشغول فعالیت هستند

 

 

 

به گزارش برق نیوز، "سمیه خداپرست" حضور بانوان در رده‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را از رویکرد‌های وزارت نیرو برشمرد و تاکید کرد: این امر زمانی محقق می‌شود که بانوان در رده‌های مدیریتی فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور ابلاغی وزیر نیرو قرار گرفتن یک خانم در ترکیب هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه صنعت آب و برق عملیاتی شد و تاکنون با حدود ۳۵۰ خانم مصاحبه شده است که در کمیته‌های مختلف قرار گرفتند و تا به امروز ۹۵ خانم از مدیران ارشد صنعت آب و برق عضو هیئت مدیره شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق مشغول فعالیت هستند.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده حضور بانوان در این باره تصریح کرد: این موضوع در هیچ یک از دستگاه‌ها مشاهده نشده است؛ بنابراین می‌توان گفت که وزارت نیرو پیشتاز حضور و بهره‌مندی از توانایی و ظرفیت بانوان در رده‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.

خداپرست در بخش دیگری از سخنن خود مدیریت مصرف را جزو چهار محور اصلی برنامه‌های امور زنان و خانواده وزارت نیرو عنوان کرد و گفت: این محور‌ها برای اجرا به همه شرکت‌های زیرمجموعه ابلاغ شده است.

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در این زمینه افزود: مشارکت زنان جامعه در راستای توسعه پایدار و به ویژه مدیریت مصرف آب و برق از جمله این محورهاست که در راستای کاربردی‌سازی و عملیاتی کردن آن بررسی‌های مختلفی صورت گرفت.

وی با اشاره به اهمیت مبحث اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در خصوص چرایی و راهکار‌های مدیریت آب و برق، اضافه کرد: تلاش شده است این مهم از طریق بخش‌های مربوطه در استان‌های مختلف عملیاتی شود. همچنین در این راستا از ابزار رسانه بهره‌مند شدیم.

خداپرست ادامه داد: بازدید از تاسیسات شرکت برق حرارتی در قالب اردوی راهیان پیشرفت از دیگر برنامه‌های اجرایی این بخش است که به صورت منسجم در نیروگاه‌های برق حرارتی در حال پیشبرد است. در این زمینه بازدید از تاسیسات برقی در اولویت بازدید دانش آموزان قرار گرفته است.

وی برگزاری نشست و تبادل نظر با مسئولان و مقامات ارشد کشور به ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌های اجرایی بخش زنان و خانواده وزارت نیرو در راستای مدیریت مصرف آب و برق عنوان کرد و گفت: در همین راستا بازدیدی با حضور نمایندگان مجلس از مدیریت شبکه صورت گرفت .

 

شما می‌توانید از چراغ‌های ال‌ای ‌دی برای تزئین اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، غذاخوری و بسیاری از بخش‌های دیگر از محیط زندگی خود استفاده کنید.

استفاده و خرید محصولات روشنایی به شما برای ایجاد محیط و فضای دلنشین برای کسانی که دوستشان دارید کمک می کند وهمچنین نورپردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد و باعث جلوه ی بیشترو گیراتری در سقف می شود. شما برای تهیه و خرید پنل های سقفی روکار و برای زیبا تر کردن محیط اطراف خود می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کرده و از قیمت محصولات روشنایی قیمت ریسه قیمت کلید و پریزباخبرشوید و با استفاده از از لامپ های ال‌ای ‌دی برای تزئین اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، غذاخوری و بسیاری از بخش‌های دیگر از محیط زندگی خود استفاده کنید. و با خرید پنل سقفی روکار و توکار، خرید چراغ ریلی، خرید چراغ ضد نم و غبار، خرید چراغ دانلایت، خرید چراغ خیابانی، چراغ استخری، لامپ های هالوژن، لامپ های فلورسنت وچراغ حیاطی و پارکی، چراغ کارگاهی و چراغ زیر پله ای وکنار پله ای، و خرید سیم مفتولی، کابل برق، کابل مخابراتی از سایت ایزی نور محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

چراغ نمای جت لایت و آشنایی با ویژگی های آن

 

چراغ نمای جت لایت یکی از تجهیزات روشنایی بیرونی بوده که شما می توانید با کمک گرفتن از آن جلوه ی ظاهری ساختمان خود را خاص تر نمایید. امروزه صرف کردن ایده برای نورپردازی، مختص به فضای داخلی ساختمان ها نمی شود، بلکه طراحی روشنایی نمای بیرونی ساختمان ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب تصمیم گرفته ایم تا به یکی از چراغ های مخصوص نورپردازی نمای ساختمان، یعنی چراغ نمای جت لایت بپردازیم. همراه ما باشید.

 

 

 

 

 

چراغ نمای جت لایت چیست؟

چراغ نمای جت لایت یا چراغ جت لایت یکی از انواع مختلف چراغ نمای ساختمان است، که به منظور جلوه بخشیدن به نمای ساختمان، از آن استفاده می شود. نور تابیده شده از این چراغ بسیار پررنگ و متراکم بوده و به شکل یک خط پهن و ممتد نوری است، که به زوایای مختلف معماری نمای یک ساختمان جلوه بخشیده و آن ها را برجسته تر نشان می دهد.

 

مشخصات چراغ نمای جت لایت

چراغ نمای جت لایت دارای مشخصه هایی است که از آن یک منبع نوری متمایز برای نمای ساختمان ها ساخته است. به عنوان مثال نوع تابش نور آن دارای چهار خصوصیت ویژه است:

  • به صورت نقطه ای تابیده می شود.
  • شکل آن ممتد و تقریباً عریض است.
  • شدت نوری آن زیاد بوده و حالت یک شعاع نور پرتاب شده را دارد.
  • ابتدای پرتوی نور ساطع شده از آن پررنگ، و انتهای آن کمرنگ تر و محو تر است.
  • فناوری لامپ این چراغ نما از ال ای دی بوده که بسیار کم مصرف و پربازده است.

همچنین باید اشاره کرد که به دلیل استفاده و به کارگیری آن در بیرون از ساختمان و قرارگیری در معرض فضای باز، ساختار این نوع چراغ به گونه ای طراحی شده که در برابر عوامل بیرونی همچون دماهای مختلف، باران، برف، گرد و غبار و ... مقاوم بود و در این باره جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

کاربرد چراغ نمای جت لایت در نورپردازی

قطع به یقین چراغ نمای جت لایت یکی از بهترین تجهیزات روشنایی برای زیبایی بخشی به چشم انداز بیرونی ساختمان است. می دانیم که در فضای درونی ساختمان ها با استفاده از اجزای مختلف آن می توان نورپردازی های متنوعی ایجاد کرد. در رابطه با نمای بیرونی ساختمان نیز یکسری عناصر معماری وجود دارد که می توان با تکیه و تمرکز بر آن ها، و با استفاده از نورپردازی، یک ظاهر شیک و ایده آل برای ساختمان های مختلف اجرا نمود. از جمله ی این عناصر می توان از ستون ها، سرستون، مجسمه ها، گوشه های دیوار، کناره ها و زوایای پنجره ها، برجستگی ها، تورفتگی ها و ... نام برد.

قیمت و خرید چراغ نمای جت لایت

اگر تمایل به خریداری و دریافت لیست قیمت چراغ نمای جت لایت را دارید، اولاً می توانید به سایت فروشگاه ایزی نور مراجعه نمایید، دوماً نیز می توانید با یکی از شماره تلفن های درج شده در سایت ایزی نور تماس گرفته و علاوه بر استعلام قیمت ها، ار راهنمایی کارشناسان ما نیز استفاده نمایید.

جمع بندی

چراغ نمای ساختمان در انواع مختلفی تولید می شود که چراغ نمای جت لایت یکی از آن ها است که بوسیله ی آن می توان عناصر معماری بیرونی یک ساختمان را زیباتر جلوه داد. اگر شما نیز تصمیم به نورپردازی نمای خارجی ساختمان خود گرفته اید، می توانید از چراغ نماهای سایت ایزی نور دیدن کرده و خرید خود را ثبت نمایید. محصولات روشنایی عرضه شده در سایت ایزی نور همگی دارای گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا می باشند که با استفاده از آن ها می

توانید با خیالی آسوده روشنایی ایده آل خود را به وجود آورید .

جابجایی زمان اوج مصرف برق خانگی و اداری با تغییر ساعت اداری

 

 

 

 

به گزارش برق نیوز، پیش بینی‌هایی که پیش از آغاز فصل تابستان در خصوص افزایش دما و رشد مصرف برق شده بود، به وقوع پیوست و میزان دمای هوای تابستان امسال ۱ تا ۲ درجه نسبت به میانگین بلند مدت بالاتر بود که همین موضوع سبب شد به ازای هر درجه افزایش دما شاهد افزایش ۱۸۰۰ مگاواتی مصرف برق باشیم.

بنابر آنچه که مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق اعلام کرده در فصل گرم سال ۱۴۰۱ نسبت به فصل گرم سال ۱۴۰۰، ۱۷ بار رکورد مصرف برق کشور شکسته شد. این رقم در قیاس سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ فراتر رفت و در فصل گرم امسال نسبت به سال قبل ۳۶ بار رکورد مصرف شکسته شد. به معنایی تابستان سال ۱۴۰۲ با شکستن رکورد جدید ۷۳ هزار و ۴۶۳ مگاوات و رشد ۵.۷۷ درصدی در مصرف برق به تاریخ صنعت برق پیوست.

وزارت نیرو با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته با آمادگی کامل به استقبال تابستان امسال رفت و با افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف موفق شد، پایداری شبکه سراسری برق را علی‌رغم افزایش شدید دما در فصل تابستان حفظ کند.

مشترکان برق در بخش اداری با مصرفی در حدود ۳ هزار مگاوات در دوران اوج مصرف، از جمله بخش‌های مهم مصرف کننده انرژی در کشور هستند که به همین خاطر در دولت سیزدهم نقش آن‌ها در کمک به صنعت برق پررنگ‌تر از سابق بود. بر اساس مصوبه هیئت دولت ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ملزم به تغییر ساعات کاری و همینطور مدیریت مصرف سیستم‌های سرمایشی شدند. به طور دقیق‌تر مصرف بخش اداری در ساعات کاری باید ۳۰ درصد و در ساعات غیرکاری ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا می‌کرد و در غیر این صورت با محدودیت مواجه می‌شدند. این تغییر ساعت از همزمانی اوج مصرف بخش خانگی و اوج مصرف بخش اداری که فشار مضاعفی را به شبکه برق وارد می‌کرد، جلوگیری کرد.

به گفته محرابیان، ۹۵ درصد دستگاه‌ها مصرف برق خود را مدیریت کرده اند و پنج درصد از دستگاه‌ها مصرفی بیش از حد تعیین شده داشتند. شرکت‌های توزیع برق نیز با هشدار و اعمال محدودیت برق در جهت پیوستن این ۵ درصد به جمع ادارات خوش مصرف اقدام کردند.

احتمال اجرای طرح تغییر ساعات اداری در سال آینده

سخنگوی صنعت برق در خصوص نتیجه اعمال برنامه کاهش مصرف در ادارات گفت: در برنامه‌های آمادگی برای اوج مصرف تابستان برای مشترکان اداری و عمومی کاهش مصرف ۱ هزار مگاواتی در دوره اوج را هدفگذاری کرده بودیم که با اصلاح ساعت کاری و پایش مصارف سیستم‌های سرمایشی بیش از ۸۵ درصد آن محقق شد. این برنامه تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و بعد از این تاریخ به حالت قبلی باز میگردد.

برای تولید یک هزار مگاوات نیازمند احداث نیروگاهی با ظرفیت اسمی ۱۵۰۰ مگاوات هستیم که نیازمند سرمایه گذاری‌های زیادی است، اما بخش اعظمی از این هزار مگاوات با جابجایی پیک‌های مصرف محقق شد.

رجبی مشهدی در تشریح میزان دقیق صرفه جویی بخش اداری گفت: از ۱۵ خرداد که ساعت کاری ادارات از ۶ صبح تا ۱ ظهر شد، هدف‌گذاری کاهش هزار مگاواتی برق را داشتیم که از این میزان ۸۵۰ مگاوات محقق شد. علاوه بر این کاهش مصرف برق بعد از اتمام ساعت کاری فوق‌العاده چشمگیر بود و باید این کار را برای سال آینده با گستردگی بیشتری دنبال کنیم.

سهیم کردن ادارات در تامین تقاضای برق بخش اداری

البته توجه وزارت نیرو تنها به بخش کاهش مصرف محدود نشد و ادارات با مولد‌های خودتامین نیز در اوج مصرف امسال همراه شدند.

یاقوتی مدیرکل مدیریت انرژی و امور مشتریان شرکت توانیر پیشتر با تاکید بر اینکه در فصل گرم امسال مولد‌های خود تامین تقش موثری در کمک به پایداری شبکه برق کشور داشتند گفت: آخرین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که در اوج بار مصرف برق امسال، بالغ بر ۶۰۰ مگاوات از مصرف برق کشور از طریق مولد‌های خود تامین ادارات دولتی تامین شد. همچنین از طریق وارد مدار شدن دیزل ژنراتور‌های ادارات نظامی نیز چیزی حدود ۲۰۰ مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق شد.

او ادامه داد: در صورت نوسازی و تعمیر به موقع این مولد‌ها می‌توان ظرفیت تولید برق خود تامین ادارات را تا دو برابر نیز افزایش داد که در حال برنامه ریزی برای ایجاد مقدمات این موضوع هستیم.

*********************************************

استفاده و خرید محصولات روشنایی به شما برای ایجاد محیط و فضای دلنشین برای کسانی که دوستشان دارید کمک می کند و همچنین نورپردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد و باعث جلوه ی بیشتر و گیراتری در سقف می شود. شما برای تهیه و خرید پنل های سقفی روکار و برای زیبا تر کردن محیط اطراف خود می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کرده و از قیمت محصولات روشنایی قیمت ریسه قیمت کلید و پریزو دیگر محصولات روشنایی باخبرشوید و با خرید پنل سقفی روکار و توکار، خرید چراغ ریلی، خرید چراغ ضد نم و غبار، خرید چراغ دانلایت، خرید چراغ خیابانی، چراغ استخری، لامپ های هالوژن ،لامپ های فلورسنت وچراغ حیاطی و پارکی، چراغ کارگاهی و چراغ زیر پله ای وکنار پله ای، و خرید سیم مفتولی، کابل برق، کابل مخابراتی و..... محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

خلق بازی نور و آب

 

 

 

 

چراغ استخری و آبنما؛ معرفی و کاربرد آن

چراغ استخری و آبنما چیست؟ با شنیدن نام این چراغ قطعاً کارایی آن را حدس زده اید، همانطور که از نام آن پیدا است یکی از محصولات روشنایی بوده که در جهت روشنایی استخر، آبنما، حوض ها، دریاچه های مصنوعی، و ... به کار می رود. به طور کلی کاربرد چراغ استخری و آبنما را می توان در سه مورد خلاصه نمود:

  1. ایجاد زیبایی بصری در آب به وسیله ی نورپردازی
  2. تأمین ایمنی برای استفاده‌کنندگان به وسیله ی ایجاد روشنایی و جلوگیری نمودن از سقوط در آب
  3. نمایان ساختن زوایا و عمق آب برای استفاده بهتر مصرف کنندگان

 

 

 

 

 

 

نورپردازی با چراغ استخری و آبنما

نورپردازی با چراغ استخری و آبنما به دلیل وجود عنصر آب، از اصول مخصوص به خود برخوردار است و دست ما را در به وجود آوردن نورپردازی های زیبا و چشم نواز با آب باز نگه داشته است. اصول و ایده های زیادی را می توان برای خلق نورپردازی های ایده آل با این مدل چراغ ها ذکر کرد. به عنوان مثال در دریاچه های مصنوعی و حوض هایی که دارای فواره هستند، با بهره گیری از چراغ آبنما سفید رنگ، می توان فواره ی آب را پرفشار نشان داد. همچنین در فضاهای سبز، ترکیب فواره های رنگی با درختان و گیاهان اطراف یک منظره ی زیبا و دلپذیر را ایجاد می نماید، و باعث انبساط خاطر شهروندان می شود، برای این منظور می توان با در نظر گرفتن شکل فواره ها و چینش آن ها ایده های جالبی برای نورپردازی با آب ایجاد کرد. در استخرها نیز به دلیل رکود و بی حرکتی آب، نور این چراغ دچار اعوجاج و لرزش در اثر جاری بودن آب نشده و فضای داخل استخر را به خوبی نمایان می سازد.

استانداردهای مورد نیاز چراغ استخری و آبنما

یکی از سؤالاتی که راجع به چراغ استخری و آبنما به ذهن ما رسد، مسئله ی در معرض رطوبت و تماس آن با آب است. اینکه چگونه می شود یکی از تجهیزات برقی را در زیر آب به کار گرفت ولی خطر برق گرفتگی در کار نباشد. قطع به یقین چنین چراغی به دلیل استفاده در زیر آب و در معرض رطوبت بودن، می بایست از استانداردهایی برخوردار باشد تا با آسودگی خاطر بتوان از آن استفاده کرد. در ادامه به برخی از این استانداردها اشاره خواهیم داشت:

  • این نوع چراغ به طور حتم باید از درجه حفاظت IP68 برخوردار باشد.
  • به منظور جلوگیری از خطر برق گرفتگی، این نوع چراغ را در ولتاژهای پایین تولید می نمایند. ولتاژ به کار رفته برای این چراغ باید بین 12 یا 24 ولت باشد.
  • جنس بدنه چراغ مذکور به دلیل تماس مستقیم با آب، باید از فلزات ضد زنگ همانند آلومینیوم باشد.
  • استفاده از ترانس برای بهره بردن ایمن از این محصول ضروری است.

خرید و قیمت چراغ استخری و آبنما

قبل از اقدام به خرید باید دانست که مشخصات فنی هر محصول و نیز برند تولیدکننده در تعیین قیمت نهایی مؤثر می باشند. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از مشخصات فنی، برند و قیمت چراغ استخری و آبنما و همچنین خرید محصولات روشنایی دیگر به سایت ایزی نور مراجعه نموده و از قیمت انواع پنل سقفی روکار و توکار با خبر شوید و با خریداری آن ها محیط دلپذیر و روشنی را برای کسانی که دوستشان دارید فراهم آورید.

انتصاب مدیر کل دفترآمار،برنامه ریزی راهبردی و بودجه تلفیقی

 

به گزارش برق نیوز، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو طی حکمی مریم کارگرنجفی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو را به سمت نایب رئیس شورای تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت نیرو منصوب کرد.

 

 

 

 

 

 

*************************************************************************

استفاده از محصولات روشنایی به شما برای ایجاد محیط و فضای دلنشین برای کسانی که دوستشان دارید کمک می کند و همچنین نورپردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد و باعث جلوه ی بیشتر و گیراتری در سقف می شود. شما برای تهیه ی این لوازم روشنایی سقفی و برای زیبا تر کردن محیط اطراف خود می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کرده و از قیمت محصولات روشنایی قیمت سیم و کابل قیمت کلید و پریزو دیگر محصولات روشنایی باخبرشوید و با خرید پنل سقفی روکار و توکار، خرید چراغ ریلی، خرید چراغ ضد نم و غبار، خرید چراغ دانلایت، خرید چراغ خیابانی، چراغ استخری، لامپ های هالوژن ،لامپ های فلورسنت وچراغ حیاطی و پارکی، چراغ کارگاهی و چراغ زیر پله ای وکنار پله ای، و خرید سیم مفتولی، کابل برق، کابل مخابراتی و..... محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

مصرف برق صنایع ایران به اندازه جمع مصرف سه کشور اروپایی

 

 

 

 

 

 

به گزارش برق نیوز، ظرفیت تامین برق ایران موضوعی است که تنها در قیاس با ظرفیت سایر کشور‌ها و مطالعات تطبیقی به درستی برای مخاطبان تصویر می‌شود. در این راستا به منظور بررسی میزان برق تامین شده برای صنعت کشور به مقایسه میزان انرژی تامین شده بین مشترکان صنعتی ایران و چند کشور اروپایی می‌پردازیم.

بر اساس آمارنامه سالانه صنعت برق کشور در سال ۱۴۰۱، مشترکان صنعتی ایران شامل صنایع بزرگ و انرژی‌بر، صنایع داخل شهرک‌های صنعتی و همچنین صنایع خرد و صنفی صنعتی مجموعا ۱۱۵ میلیارد کیلووات ساعت در ۱۲ ماه سال برق مصرف کردند.

به منظور اثر تامین برق صنایع کشور در اقتصاد ابتدا باید سری به صحبت‌های وزیر صمت بزنیم. عباس علی‌آبادی، وزیر صمت چندی پیش در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن گفت: بخش صنعت، معدن و تجارت با دراختیار داشتن سهم ۳۰ درصدی از تولید ناخالص داخلی کشور، بیشترین عوامل مولد اقتصاد را در خود جای داده است.

بر اساس بروزترین اطلاعات بانک جهانی از سال ۲۰۲۲، تولید ناخالص ایران نزدیک به ۳۹۰ میلیارد دلار عنوان شده است. کنار هم قرار دادن این اطلاعات یعنی، مصرف ۱۱۵ میلیارد کیلووات ساعت برق در سال ۱۴۰۱ به تولید ناخالص داخلی ۱۳۰ میلیارد دلاری برای ایران ختم شده است. موضوعی که قطعا مورد توجه وزیر صمت هم قرار دارد و باتوجه به سال‌های فعالیت در صنعت برق و حوزه انرژی، افزایش بهره‌وری صنایع ایران برای خلق ارزش افزوده بالاتر در دستور کار مجموعه صمت قرار خواهد گرفت؛ همانطور که تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش صنایع مختلف و جلوگیری از خام‌فروشی نیز از دیگر موارد جدی دستور کار وزارت صمت با مدیریت جدید است.

مصرف برق صنایع ایران به اندازه جمع مصرف ۳ کشور سوئیس، ایرلند و دانمارک

حال به منظور بررسی شرایط تامین برق صنایع در ایران و ایجاد درک دقیق‌تر از کار مهمی که در کشور درحال اجراست، به مقایسه مصرف برق صنعتی کشور با سه کشور اروپایی سوئیس، ایرلند و دانمارک می‌پردازیم.

بر اساس اطلاعات worldpopulationreview مصرف برق کلیه مشترکان صنعتی، خانگی، کشاورزی و سایر مصرف‌کنندگان برق کشور سه کشور سوئیس، دانمارک و ایرلند در یک سال کامل ۲۰۲۲ به ترتیب ۵۸.۴۶، ۳۳.۰۲ و ۲۵.۶۸ میلیارد کیلووات ساعت برق آورد می‌شود.

تجمیع این آمار مشخص می‌کند، مصرف برق سالانه همه مشترکان در سه کشور سوئیس، دانمارک و ایرلند روی هم معادل ۱۱۷ میلیارد کیلووات ساعت محاسبه می‌شود. با این میزان مصرف برق نگاهی به تولید ناخالص داخلی این سه کشور بر اساس آمار بانک جهانی بیانگر آن است که سوئیس، دانمارک و ایرلند به ترتیب ۸۰۸، ۳۹۵ و ۵۲۹ میلیارد دلار است که مجموعا به عدد ۱۷۳۲ میلیارد دلار می‌رسد. به عبارت دیگر، ۳ کشور اروپایی سوئیس، دانمارک و ایرلند با مصرف برقی معادل ۱۱۷ میلیارد کیلووات ساعت برق تولید ناخالص ۱۷۳۲ میلیارد دلاری را به ثبت رسانده‌اند.

اطلاع از این آمار نشان می‌دهد، مصرف برق صنایع کشور عددی معادل جمع مصرف سالانه سه کشور سوئیس، ایرلند و دانمارک است، درحالیکه مصرف صنایع ایران به تولید ناخالص داخلی ۱۳۰ میلیارد دلاری ختم می‌شود که نشان می‌دهد سه کشور اروپایی با این میزان مصرف برق ۱۳.۵ برابر تولید ناخالص داخلی صنایع ایران را پوشش می‌دهند. موضوعی که قطعا در دوره جدید سیاست‌های وزارت صمت مورد توجه خواهد گرفت، افزایش بهره‌وری صنایع کشور خواهد بود.

اعتیاد به انرژی ارزان قیمت

به اعتقاد کارشناسان حوزه انرژی، علت اصلی عدم تناسب برق مصرفی در ایران با ایجاد ارزش در اقتصاد توجه به مسئله بهره‌وری و بهینه‌سازی است. در این راستا، سید دانیال آل هاشم، استاد دانشگاه اشاره می‌کند: بخش‌های مختلف کشور به‌خصوص برخی صنایع، معتاد به برق رایگان شده و بهینه‌سازی را فراموش کردند.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی شکل‌گیری ناترازی برق در تابستان مصرف غیر بهینه در برخی صنایع است حال آنکه اگر تنها صنعت فولاد در استاندارد جهانی انرژی را مصرف کرده و با همین میزان تولید را به ثبت برساند، ناترازی برق از بین می‌رود.

این کارشناس پیشنهاد کرد که ورود به تعرفه‌گذاری صنعتی، راه پیش رو برای بالقوه‌کردن پتانسیل ظرفیت تولید برق در اقتصاد ایران است.

**************************************************************************************************************************************

استفاده از محصولات روشنایی به شما برای ایجاد محیط و فضای دلنشین برای کسانی که دوستشان دارید کمک می کند وهمچنین نورپردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد و باعث جلوه ی بیشتر و گیراتری در سقف می شود. شما برای تهیه ی این محصولات روشنایی و برای زیبا تر کردن محیط اطراف خود می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کرده واز قیمت این محصولات باخبرشوید و با خرید پنل سقفی توکار و روکار، خرید چراغ ریلی، خرید چراغ ضد نم و غبار، خرید چراغ دانلایت، خرید چراغ خیابانی، چراغ استخری، لامپ های هالوژن، لامپ های فلورسنت وچراغ حیاطی و پارکی، چراغ کارگاهی، چراغ زیر پله ای وکنار پله ای، خرید سیم مفتولی، کابل برق، کابل مخابراتی و..... محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت خریداری کنید.

تعرفه ابزار تشویق و بازدارندگی در مدیریت مصرف برق

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش برق نیوز، "عبدالامیر یاقوتی" گفت: سرانه مصرف برق در بخش مشترکان خانگی در تابستان امسال ۱.۵ درصد افزایش یافته است این در حالی است که در سال‌های گذشته این شاخص ۳ تا ۳.۵ درصد بوده و این امر بیانگر مشارکت خوب مشترکان و اجرای موفق طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی در تابستان امسال است.

وی افزود: معتقدم با مشارکت خوب مشترکان و اجرای طرح‌های مدیریت مصرف ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ مگاوات میزان مصرف برق در بخش خانگی مدیریت شد؛ در صورتی که این مدیریت اعمال نمی‌شد شاهد افزایش بیش از ۱۰۰۰ مگاواتی در مصرف انرژی می‌شدیم، اما با پیشبرد این امر از افزایش مصرف جلوگیری شد.

مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان شرکت توانیر یادآور شد: سالانه به طور متوسط به واسطه اضافه شدن مشترکان جدیدف به ویژه در ایام اوج بار مصرف تابستان با ۱۵۰۰ مگاوات افزایش میزان مصرف در بخش رو به رو بودیم. اما امسال با اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق خانگی و طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی در پیک تابستان این عدد به حدود ۳۰۰ مگاوات رسیده است.

وی به ارزیابی مشارکت مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق گرمسیری در طرح پاداش صرفه‌جویی پرداخت و اظهار کرد: مشترکان برق خانگی مناطقی مانند بوشهر، خوزستان، اهواز، بخشی از سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان و ... مشارکت خوبی در طرح پادش صرفه‌جویی داشتند و حائز دریافت پاداش‌های قابل توجهی شدند.

یاقوتی یادآور شد: مهم‌ترین ابزار بازدارنده برای مدیریت مصرف برق در بخش خانگی، تعرفه است که هم در آن تشویق لحاظ شده و هم بازدارندگی مورد توجه قرار گرفته است. اگر ابزار‌ها به صورت کاربردی استفاده شود موجب می‌شود انگیزه برای مشترکان پرمصرف ایجاد شود تا نسبت به اصلاح مصرف خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: از ۱۰۰ درصد مشترکان برق، ۸۰ درصد زیر الگو، ۱۰ درصد بین الگو تا ۱.۵ برابر، ۶ درصد بین ۱.۵ تا دو برابر و ۴ درصد بیش از دو برابر الگو مصرف انرژی داشته‌اند.

مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان شرکت توانیر خاطرنشان کرد: بر اساس آمار، هر ساله مشترکانی هستند که از پله‌های پرمصرف به سمت کم مصرف مهاجرت می‌کنند.

***********************************************************************************

استفاده از محصولات روشنایی به شما برای ایجاد محیط و فضای دلنشین برای کسانی که دوستشان دارید کمک می کند و همچنین نورپردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد و باعث جلوه ی بیشتر و گیراتری در سقف می شود. شما برای تهیه ی این محصولات برای زیبا تر کردن محیط اطراف خود می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کرده و از محصولاتی از جمله پنل سقفی روکار و توکار چراغ ریلی، چراغ دانلایت چراغ استخری، لامپ های هالوژن ،لامپ های فلورسنت وچراغ حیاطی و پارکی،چراغ صنعتی و کارگاهی و چراغ زیر پله ای وکنار پله ای و..... استفاده کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد