نور پردازی تاثیر زیادی بر ظاهر محیط دارد. و با انواع و سبک‌های مختلفی انجام می‌شود که یکی از محبوب‌ترین‌های آن‌ها، نورپردازی مدرن می باشد. می توان با استفاده از محصولات روشنایی وانواع پنل های سقفی روکار و توکار، پروژکتور، ریسه ها،چراغ سنسور دار هوشمند و..... زیبایی آن را دو چندان کرد.

نورپردازی مدرن را می‌توان در سه مفهوم زیر، خلاصه کرد:

  • روشنایی حداکثری : این نوع شیوه نورپردازی، با هدف روشن‌تر کردن محیط تا حد امکان، انجام می‌شود و می‌توان آن را نسخه کامل‌تری از نورپردازی طبیعی دانست. بنابراین، برای فضاهای کاری، آشپزخانه، اتاق پذیرایی و سالن‌های مطالعه، مناسب است
  • هندسه: یکی از ویژگی‌های این سبک، ایجاد شکل‌های هندسی مثل دایره‌ها، مربع‌ها، منحنی‌ها و چندضلعی‌ها با اهداف زیبا‌شناسانه است.
  • لاکچری : از ترکیب روشنایی و اشکال هندسی، یک نورپردازی بسیار باکلاس و لاکچری ایجاد می‌شود که واقعا همه‌پسند و محبوب است.

نورپردازی مناسب با حال و هوا، قسمتی از نورپردازی مدرن است که به منظور ایجاد حالت یا حس و انجام می‌شود تصور کنید در یک جنگل انبوه و ساکت در حال حرکت هستید و ناگهان به محوطه‌ای می‌رسید که نور خورشید از لابه‌لای درختان محدوده‌ای کوچک را روشن کرده است. به نظر می‌رسد اینجا بهترین جا برای مطالعه است. این همان چیزی است که ما در نورپردازی مناسب تمرکز و کارهای ذهنی به دنبال آن هستیم؛ نور مستقیم و خفیفی که محدوده‌ای را در یک فضای تاریک‌تر روشن کرده است و حواس شما را تنها معطوف به چند مورد مشخص می‌کند.

فروشگاه ایزی نور امکان خرید این محصولات روشنایی مدرن را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید به سایت ایزی نور مراجعه کنید وعلاوه بر خرید محصولات روشنایی دلخواه خود، از قیمت انواع پنل سقفی روکار و توکار و همچنین چراغ هایی نظیر چراغ وال واشر،چراغ استخر و چراغ آبنما، چراغ زیرپله ای وکنار پله ای و چراغ حیاطی و .... باخبر شوید .

و با خریداری آن ها محیط دلپذیر و روشنی را برای کسانی که دوستشان دارید فراهم آورید.