لامپ ال ای دی : لامپ ها وظیفه تبدیل انرژی الکتریکی به نور را دارند و این نوع از لامپ در ایجاد روشنایی و زیبا سازی محیط نقش مهمی دارد، تابش نور در این نوع از محصولات روشنایی به صورت مستقیم می باشد .مشخصات منحصر به فرد لامپ های ال ای دی باعث شدند،که به سرعت جایگزین سایر منابع تامین روشنایی گردند.

از مزیت های لامپ ال ای دی می توان به طول عمر بالا، بازده نوری خوب، تنظیم زاویه تابش،کاهش نور،تنظیم شدت نور، مصرف بهینه برق و.....اشاره کرد

 

 

 

پنل سقفی : پنل سقفی یکی از تجهیزات روشنایی است که علاوه بر روشنایی بخشی به فضا، به عنوان یک جزء و عنصر دکوراتیو نیز محسوب گشته و در امور مربوط به نورپردازی محیط های مختلف کارایی بسیاری دارد. چراغ سقفی ها در اشکال، طرح ها، سبک ها و ابعاد و مدل های گوناگونی تولید می شوند که کاربردهای متنوعی دارند، و تقریباً می توان گفت که قابلیت این را دارند که انواع سلایق را پوشش دهند. انواع چراغ سقفی از نظر نحوه ی نصب به پنل سقفی توکار و پنل سقفی رو کار تقسیم می شوند.

 

 

 

 

چراغ خیابانی : چراغ خیابانی یا چراغ بزرگراهی نوعی چراغ بیرونی و مختص به فضای آزاد و خارجی می باشد که برای نورپردازی فضاهای باز عمومی همچون خیابان، اتوبان، جاده ها، معابر عمومی و حتی پارک ها استفاده می گردد. با شنیدن نام این چراغ باید حدس زده باشید که نورافکنی آن به حدی زیاد و قوی بوده که قادر است روشنایی خیابان و یا بزرگراه را تأمین نماید. وقتی از دور منظره ی یک شهر را تماشا می کنید، نور این چراغ ها را به صورت خطوطی نورانی از فاصله ی بسیار دور مشاهده می کنید.