پنل های ال ای دی یکی از بهترین گزینه‌ها برای روشنایی داخلی محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری است. با بررسی کاربرد ها و ویژگی های منحصر به فرد این محصولات روشنایی می توان تاثیر فوق‌العاده‌ای در جلوه و زیبایی دکوراسیون داخلی ایجاد کرد این پنل ها در سه رنگ ،آفتابی ،مهتابی و یخی تولید می شوند.

چراغ های روکار عموما کم مصرف بوده و تولید گرما نمی کنند، پخش نور مطلوبی دارند و چشم را آزار نخواهند داد.

برای محیط های کوچک که قابلیت نصب سقف کاذب را ندارند، چراغ روکار گزینه ایده آلی خواهد بود.

 

 

 

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک ابزار روشنایی باید داشته باشد ارائه نور یکنواخت ، ملایم وبدون ایجاد سایه‌های اضافی است.فناوری‌های جدیدی مانند لامپ ال ای دی و لامپsmd که یکی از مهم ترین انواع پنل سقفی روکار هستند این امکان را فراهم آوردند و به خانه یا محل کار شما فضای مدرن تری می بخشند.

 

همچنین چراغ روکار یکی از پرطرفدار ترین انواع چراغ هاست که از نظر شکل و شمایل و حالت نصب دقیقا نقطه مقابل چراغ های توکار می باشد.

میزان پخش نور چراغ توکار بسیار بالاتر از دیگر نمونه هاست و برای تمامی مراکز اعم از مراکز اداری و تفریحی و تجاری و غیره قابل استفاده باشد. انتخاب چراغ روکار و پنل سقفی نوری باعث می گردد تا بتوانید به پخش نور یکنواخت تری دست پیدا کنید و خانه یا محل کار شما حالت مدرن تری به خود گیرد.

چراغ های روکار بازدهی بالایی داشته و در سایزها و مدل های گوناگونی در اختیار شما قرار گرفته است. با انتخاب اصولی حباب و رنگ بندی متنوعی که چراغ های روکار دارند، نورپردازی های خاص تری را ایجاد نمائیدوجلوه ای دکوراتیو به منزلتان ببخشید.