معرفی چراغ سقفی روکار

چراغ سقفی روکار یکی از انواع چراغ سقفی می باشد که بر روی سقف نصب می شود، به این صورت که بدنه ی آن مستقیماً به سقف متصل و چسبیده می شود. این اتصال به وسیله ی تجهیزات مخصوص به این چراغ انجام می پذیرد و نیازی به شکافتن و تخریب سقف نمی باشد.

تصویر پنل سقفی روکار

کاربردهای چراغ سقفی روکار چیست؟

کاربرد چراغ سقفی روکار تنها به روشن سازی فضا محدود نمی شود، بلکه کاربردهای دیگر نیز دارد که موجب شده از طرفداران زیادی برخوردار باشد. می دانیم که اولین کاربرد این چراغ همچون دیگر محصولات روشنایی، روشن سازی یک فضا و از بین رفتن تاریکی آن است. دومین کاربرد این چراغ این است که گزینه ی مطلوبی برای روشن سازی فضاهای بزرگ همچون سالن ها، پذیرایی، اتاق کنفرانس و ... می باشد. سومین کاربرد آن استفاده برای مصارفی است که می بایست نوردهی به شکلی باشد که از خستگی چشم جلوگیری کرده و منجر به خستگی افراد نشود، مصارفی همچون کتابخانه ها، کلاس های درس، محیط های کاری، اداره جات و ... .

از امکانات چراغ سقفی روکار بیشتر بدانید

  • لامپ های مورد استفاده در این چراغ از نوع LED، فلورسنت و ... بوده که این لامپ ها از نوع کم مصرف محسوب می شوند، در نتیجه این چراغ ها به لحاظ مصرف انرژی بسیار کم مصرف و به صرفه می باشند.
  • نور پخش شده از این چراغ ها به شکل یکدست پخش شده و بخش های زیادی از فضا را روشن می سازد.
  • بر خلاف چراغ های سقفی توکار که به هنگام خراب شدن، برای تعمیر آن به شکافتن سقف نیاز است، این چراغ به راحتی تعمیر شده و نیازی به شکافتن سقف ندارد.
  • چراغ سقفی روکار به دلیل اینکه چسبیده به سقف هستند، از لحاظ بصری به محیط زیبایی خاصی می بخشند.
  • این چراغ ها در مدل ها و انواع مختلف و فراوانی تولید شده اند که این امر دست طراحان دکوراسیون برای انتخاب مدل نور مناسب یک فضا را باز می گذارند.
  • قرار گرفتن درون قاب یا همان محافظ، از لامپ آن محافظت کرده و باعث طول عمر آن می شود.

شما می توانید برای خرید پنل سقفی توکار، روکار و دیگر انواع چراغ و محصولات روشنایی باکیفیت، به فروشگاه اینترنتی ایزی نور مراجعه نمایید.