سيم افشان به قيمت کارخانه را از کجا مي توان خريداري کرد؟ اين سؤالي است که ممکن است براي خريداران سيم افشان پيش بيايد. سيم و کابل پس از توليد، از کارخانه روانه ي بازار مي شوند تا براي فروش به عرضه برسند، اما روند توليد سيم تا زمان خريد آن توسط مشتري، همواره به اين شکل نيست، بلکه در اين ميان واسطه هايي هستند که سيم را از درب کارخانه خريداري کرده و با ارزشگذاري و قيمت نهادن مجدد، آن را روانه بازار مي کنند. در اين روند ممکن است از يک تا چندين واسطه در قيمت گذاري ها دخالت کرده تا در نهايت سيم با قيمت بالاتر از قيمت کارخانه به خريدار فروخته شود. در بازار سيم و کابل فروشندگاني يافت مي شوند که سيم را از کارخانه به صورت مستقيم و با قيمت خود کارخانه خريداري کرده و آن را با قيمت کارخانه يا نزديک به آن، با سودي کمتر به فروش مي رسانند. در مطلبي که براي شما حاضر کرده ايم به طور مفصل به اين امر مي پردازيم، پس پيشنهاد مي کنيم تا پايان همراه با ما باشيد.

خريد سيم افشان به قيمت کارخانه

 

مزاياي خريد سيم افشان به قيمت کارخانه

خريد سيم افشان به قيمت کارخانه و يا سيم افشان به قيمت عمده داراي مزيت هايي است که بر هيچکس پوشيده نيست، به همين خاطر است که همواره خريداران به دنبال خريد از فروشندگاني هستند که اين سيم را با قيمت کارخانه به آن ها به فروش برساند. ما در اين جا به ذکر چند مورد از اين مزيت ها مي پردازيم.

  • قيمت ارزان و مناسب و در نتيجه داشتن يک خريد مقرون به صرفه
  • حذف شدن واسطه ها در فرآيند خريد سيم افشان
  • کمتر شدن قيمت نهايي در صورت خريدهاي با تعداد بالاتر
  • ترغيب مشتري به خريدهاي مجدد از فروشندگان سيم افشان به قيمت کارخانه

خريد سيم افشان به قيمت کارخانه

سيم افشان به قيمت کارخانه و عوامل مؤثر بر آن

سيم افشان به قيمت کارخانه تابع عوامل و معيارهايي است که موجب نوسانات ليست قيمت روز آن مي شود. اولين معيار نوسانات بازار ارز مي باشد که در ليست قيمت هاي روز اثرگذار است، نوسانات بازار جهاني مس نيز عاملي ديگر در اين قيمت گذاري هاست.

به عنوان معيار تعيين کننده ي ديگر در ليست قيمت سيم افشان، بايد از برند سازنده ي آن نيز نام برد. در صورتي که سيم افشان مورد نظر براي خريد، توليد شده توسط يکي از معتبرترين و بهترين برندهاي سازنده ي سيم باشد، به دليل کيفيت و نيز اعتبار بالايي که پشت برند آن نهفته است، قيمت سيم نيز دستخوش تغيير مي شود. از جمله ي اين برندهاي مشهور و مورد اعتماد در بازار سيم افشان، مي توان از سيم افشان افشارنژاد خراسان، همدان، سيمکو، سيميا، سيمپود و ... نام برد.

يک عامل تعيين‌گر ديگر در قيمت ها، حجم مورد نظر خريد مشتري است، برخي از فروشندگان هستند که در ازاي حجم بيشتر خريد از آن ها، قيمت نهايي را براي خريدار کاهش داده و به اصطلاح براي مشتري تخفيف قائل مي شوند. براي اطلاع از به روزترين ليست قيمت خريد سيم افشان به نرخ کارخانه به ايزي نور مراجعه کرده و از آخرين قيمت هاي کارخانه مطلع شويد.

سيم افشان به قيمت کارخانه 2

فروش سيم افشان به قيمت کارخانه

فروش سيم افشان به قيمت کارخانه علاوه بر اينکه به سود مشتري است، به نفع خود فروشنده نيز تمام مي شود، به اين صورت که خريداران همواره خريد از فروشنده اي را ترجيح مي دهند که بتوانند از او، اين سيم را با قيمت کارخانه خريداري نمايند. در اين بين با افزايش مشتريان و بالا رفتن حجم خريد، به نوعي فروشنده در بلندمدت به سود بالايي دست پيدا مي کند. علاوه بر اين مورد، فروشندگاني که اين سيم را با قيمت کارخانه به دست مشتري مي دهند، نزد مشتري اعتبار پيدا کرده و مشتري براي خريدهاي بعدي نيز از فروشنده ي موردنظر رغبت پيدا مي کنند.

سيم افشان به قيمت کارخانه 3

جمع بندي

به عنوان نکته ي پاياني ناگفته نماند که سيمي که با قيمت کارخانه به خريدار فروخته مي شود، علاوه بر اينکه از قيمت مناسبي برخوردار است، مي بايست از کيفيت لازم نيز برخوردار باشد و در واقع هم قيمت و هم کيفيت مطلوب را با هم داشته باشد. دليل اشاره به اين مسئله اين بود که در بازار سيم و کابل، همواره فروشندگان و واسطه هاي سودجو و منفعت طلبي هستند که مدعي فروش و عرضه ي سيم با قيمت کارخانه به خريدار مي باشند، ولي در عمل به عرضه ي سيم هايي مي پردازند که بي کيفيت و تقلبي بوده و به تناسب قيمت کمي که دارند، از مرغوبيت پاييني نيز برخوردارند. براي پيشگيري از اين قضيه، لازم است که از فروشندگان معتبر خريد خود را انجام دهيد، چرا که اعتبار يک فروشنده را اعتماد و جلب رضايت مشتريان است که شکل مي دهد. فروشگاه اينترنتي ايزي نور عرضه کننده  انواع سيم و کابل و سيم افشان به قيمت کارخانه است. ما مفتخريم که سيم و کابل مورد نظر شما خريداران گرامي را از برندهاي مطرح تهيه کرده و با قيمت مناسب همراه با ضمانت کيفيت، به دست شما برسانيم. محصولات ايزي نور به تمامي نقاط کشور قابل ارسال مي باشد.