اين روزها که تصوير حرف اول را در انتقال احساس و حتي اخبار مي‌زند، نورپردازي بناها و ساختمان‌ها هم نکته‌اي مهم به حساب مي‌آيد.

مي‌گويند يکي از دلايل کم بودن توريست‌ها در شب، روشن نبودن هواست، از همين رو نورپردازي در معماري و جاذبه‌هاي گردشگري نقش ويژه‌اي را ايفا مي‌کند، هرچه اين نورپردازي‌ها بيشتر و بهتر باشد، مي‌تواند نگاه‌ها را متوجه خودش کند و توريست‌ها را بيشتر به وجد بياورد. از اين رو اين نورپردازي‌هاي رنگي و طرح‌دار کم کم جاي خودشان را در هنر و چيدمان پيدا کرد. 

تهران و نورپردازي‌هاي رنگارنش

برج آزادي، برج ميلاد، پل طبيعت و البته بلوار کشاورز نمونه‌هايي هستند که هميشه نورپردازي دارند. برج آزادي در روزهاي مختلف سال با نورپردازي‌هاي متفاوتي طي سال ديده مي‌شود، ازپرچم ايران گرفته تا نمادهاي فرهنگي و اشعار بزرگان ادب فارسي، در مقابل برج ميلاد با چراغ‌هاي رنگي‌ بيشتر ديده مي‌شود که اگر هوا پاک باشد به راحتي مي‌توان خط اين نورهاي رنگي را در آسمان تماشا کرد.

پل طبيعت که در يکي دو سال گذشته خيلي مورد توجه بوده است و همه تهراني‌ها دست کم يک‌باري روي آن قدم زده‌اند و اتفاقا از کنار هم قرار گرفتن اين‌همه رنگ‌ و نورهاي دوست داشتني خوشحال شده‌ايم.

نمونه ديگر آن در همين تهران خودمان بلوار کشاورز است، بلواري که روزگاري تفرجگاه تهراني‌ها بوده و روزهاي تعطيل جمعيت زيادي در آن جمع مي‌شدند. شهرداري تهران در ادامه برنامه زيباسازي شهر تهران درخت‌هاي اين بلوار ثبت شده در فهرست آثار ملي را با چراغ‌هاي رنگي تزئين کرده و نمايي متفاوت را در اين خيابان به وجود آورده است. 

فروشگاه اينترنتي ايزي نور عرضه کننده ي محصولات روشنايي، تابلو برق، سم و کابل و ديگر تجهيزات برقي است. براي خريد چراغ خياباني، پروژکتور، چراغ نما، ريسه، خريد انواع لامپ و نيز محصولات روشنايي شهري مي توانيد به سايت ايزي نور مراجعه نماييد.