خريد سيم افشان به قيمت عمده ي آن، يکي از بهترين راه هاي خريد آن است. برخي از خريداران به تناسب نوع استفاده و نيز فعاليتي که دارند خواهان سيم افشان به قيمت عمده هستند، اين خريداران شامل دو دسته هستند، دسته اولي که برحسب نياز مي خواهند اين سيم را در تعداد و حجم بالا خريداري کرده و با اين کار قيمت نهايي نيز براي آن ها بسيار کمتر از خريد به صورت جزئي تمام شود، دسته دوم نيز که طيف بسياري از مشتريان را شامل مي شود، قصد خريد اين سيم به صورت جزئي و در حجم کم را دارند، اما خواهان اين نيز هستند که سيم افشان خريداري شده را به قيمت کم و نزديک به قيمت عمده ي آن خريداري نمايند. دسته ي اول خريداران معمولاً به عمده فروشان سيم مراجعه کرده و آن را به قيمت عمده خريداري مي نمايند، ولي خريد براي دسته ي دوم همواره به اين صورت است که مي بايستي به خرده فروشان سيم مراجعه کنند و سيم را با قيمتي بيشتر از قيمت عمده ي آن خريداري نمايند. بايد گفت در اين ميان همواره فروشندگاني هستند که علاوه بر اينکه سيم افشان را به صورت عمده و با قيمت عمده آن مي فروشند، براي خريد جزئي نيز قيمت کمتري را در نظر مي گيرند. اگر شما جزء خريداراني هستيد که به دنبال خريد سيم افشان به قيمت عمده مي باشيد، يا اينکه به دنبال دانستن اطلاعاتي در اين زمينه هستيد، پيشنهاد مي کنيم تا پايان اين مطلب ما را همراهي نماييد.

خريد سيم افشان به قيمت عمده

 

سيم افشان به قيمت عمده چگونه قيمت گذاري مي شود؟

قيمت گذاري سيم افشان به قيمت عمده تحث تأثير چند عامل انجام مي گيرد، که در اينجا به ارائه ي توضيحاتي راجع به اين عوامل مي پردازيم.

  • اولين عامل حجم سيم خريداري شده است، خريد سيم در حجم هاي بالاتر، قيمت تمام شده ي آن را نيز پايين مي آورد.
  • دومين عامل برند توليد کننده آن است، سيم هاي خريداري شده از برندهاي مطرح و مشهور، به دليل کيفيت بالاي خود، همواره از بهاي بيشتري نسبت به ديگر سيم ها برخوردار هستند.
  • عامل سوم مشخصات فني سيم شامل هادي، عايق، ابعاد، کاربرد، متريال هاي به کار رفته و ... مي باشد که تعيين کننده ي قيمت سيم مي باشد.
  • عامل چهارم و مهم ديگر اينست که سيم چگونه به دست ما برسد، مسلماً خريد سيم از فروشندگاني که سيم و کابل را به طور مستقيم و بدون واسطه از کارخانه دريافت کرده و آن را عرضه مي کنند، قيمت تمام شده ي سيم بسيار ارزان تر محاسبه مي شود.
  • به عنوان عامل پنجم بايد از نوسانات بازار ارز نام برد که خود عامل تعيين کننده اي براي نرخ سيم مي باشد.

سيم افشان به قيمت عمده

مزاياي خريد سيم افشان به قيمت عمده

خريد سيم افشان به قيمت عمده داراي مزيت هاي زيادي است که در نهايت به سود خريدار تمام مي شود. از جمله ي اين مزيت ها مي توان اين موارد را نام برد:

  • قيمت ارزان و مناسب سيم افشان
  • تناسب حجم خريد سيم و قيمت آن
  • امکان دريافت تخفيف بيشتر به ازاي خريد بيشتر از عمده فروش
  • دريافت کالاي کارنکرده و آکبند
  • صرفه جويي در وقت و زمان خريد سيم
  • دريافت و خريد سيم افشان با حجم و اندازه ي بسيار بالا
  • امکان خريد مستقيم سيم از کارخانه ي توليدکننده

سيم افشان به قيمت عمده را از کجا خريداري کنيم؟

سؤالي که پيش مي آيد اين است که سيم افشان به قيمت عمده را از کجا خريداري کنيم؟ همواره در بازار سيم و کابل، افراد سودجو و واسطه هايي هستند که سيم هاي بي کيفيت و تقلبي را با قيمت عمده ي يک سيم اصل به فروش مي رسانند، و مشتري نيز قادر به تشخيص اين امر نيست. براي پيشگيري از چنين امري بهتر است که به فروشندگان معتبر سيم و کابل مراجعه کنيد، که سيم افشان باکيفيت را به طور مستقيم از کارخانه ي توليدکننده ي آن، با قيمتي مقرون به صرفه به خريداران عرضه مي کنند. يکي از راه هاي دستيابي به اين امر، خريد اينترنتي سيم افشان مي باشد. فروشگاه ايزي نور اين امکان را فراهم کرده است که اين سيم را از برندهاي معتبر همراه با ضمانت، به مشتري برساند.

سيم افشان به قيمت عمده 2

ليست قيمت عمده سيم افشان

ليست قيمت عمده سيم افشان، شامل تمام دسته هاي اين سيم، در کاربردهاي مختلف، مشخصات فني متفاوت و نيز در ابعاد و سايزهاي گوناگون مي باشد، که در فروشگاه ايزي نور به فروش مي رسند. براي کسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه مي توانيد به ايزي نور مراجعه کنيد.

جمع بندي

در اين مطلب سعي داشتيم تا به شما اطلاعاتي راجع به خريد سيم افشان به قيمت عمده بدهيم، و از مزاياي اين شکل از خريد صحبت کرديم. در پايان به عنوان نکته ي آخر به شما پيشنهاد مي کنيم که خريد اينترنتي يکي از بهترين راه هاي خريد عمده ي اين سيم است. فروشگاه اينترنتي ايزي نور عرضه ي کننده ي سيم افشان به صورت مستقيم از کارخانه و به قيمت عمده ي آن است، شما مي توانيد براي خريد و دريافت اطلاعات بيشتر از ليست قيمت عمده اين سيم به سايت ايزي نور مراجعه کنيد. انواع مختلف سيم افشان افشار نژاد خراسان ، همدان، البرز الکتريک و انواع برندهاي ديگر را از ايزي نور بخواهيد.