معاون ملی، حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو بر اهمیت ضرورت همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق با سایر ادارات استان قم به منظور پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

برق نیوز

 

 

به گزارش برق نیوز، "احمد حیدری" در جلسه بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن که در استان قم برگزار شد به ارائه راهکار‌های لازم برای پیشرفت مناسب این پروژه‌ها و تقسیم کار بین شرکت‌های صنعت آب و برق در استان قم پرداخت.

معاون ملی، حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو بر اهمیت ضرورت همکاری شرکت‌های صنعت آب و برق با سایر ادارات این استان به منظور پیشرفت پروژه‌‎های نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

بنا بر این گزارش همچنین در این جلسه چالش‌ها و تنگنا‌های پیشرفت ۷۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت، بررسی و برای مرتفع شدن این چالش‌ها، راهکار‌های لازم و ممکن احصاء شد.

عدم تخصیص اعتبارات لازم برای این منظور در کنار مسائل و مباحث مربوط به آب و توزیع برق نیز در این جلسه مطرح شد که مدیران صنعت آب و برق در استان ضمن تشریح وضعیت موجود، به بیان ظرفیت‌ها و نیاز‌های این صنعت پرداختند.

همچنین استاندار قم مطالبات استان برای اجرای دستور رئیس جمهور در ساخت ۴ میلیون مسکن طی چهار سال را مطرح کرد.

این گزارش حاکی است در این جلسه مدیران صنعت آب و برق استان قم، معاون آبفای کشور، معاون شرکت توانیر و مدیر حوضه آبریز مرکزی و جمعی از مدیران مرتبط حضور داشتند.

*************************

روشنایی تاثیر زیادی در زیبایی محیط اطراف دارد شما می توانید با مراجعه به سایت ایزی نور از قیمت انواع پنل سقفی و محصولات روشنایی با خبر شوید و با خریداری محصولاتی همچون سیم و کابل ،پنل های سقفی روکار، چراغ های دکوراتیو، ریسه ها و انواع لامپ، چراغ های دیواری مدرن ، چراغ های خطی، چراغ ریلی، چراغ توکار مازی نور و ... محیط دلپذیر و روشنی را برای کسانی که دوستشان دارید فراهم آورید.