فراخوان جذب همکار در دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو بر اساس ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و با اولویت حوزه ستادی، شرکت‌های مادرتخصصی وزارت نیرو، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی زیرمجموعه و همچنین خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های دولتی اعلام شد

به گزارش برق نیوز، دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو بر اساس ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و با اولویت حوزه ستادی، شرکت‌های مادرتخصصی وزارت نیرو، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی زیرمجموعه و همچنین خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های دولتی که امکان مأمور یا انتقال را دارند جهت همکاری به عنوان "کارشناس ارتباط با رسانه‌ها"، "عکاس خبری"، "کارشناس فضای مجازی" و "کارشناس آرشیو صوت و تصویر" دعوت به همکاری می‌کند.

داوطلبان باید نیروی انسانی متخصص از بین کارمندان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص) دستگاه‌های اجرایی دولت بوده و یا از کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد کار معین (مشخص)، شرکتی و حجمی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو باشند.

همچنین درخواست کنندگان می‌بایست دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم انسانی همچون ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی، مدیریت رسانه، عکاسی، گرافیک و رشته‌های مرتبط و مسلط به فضای اخبار اقتصادی، فضای مجازی و دارای سابقه فعالیت حرفه‌ای در زمینه‌های یاد شده باشند.

از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت می‌شود رزومه کاری خود را شامل اطلاعات شخصی، تحصیلی، سوابق علمی- تحقیقاتی، سوابق اجرایی، مهارت‌ها و علایق، حداکثر تا روز دوشنبه ۱۵ آبان در آدرس https://pr.moe.gov.ir/prniroo بارگذاری نمایند.

****************************************

روشنایی تاثیر زیادی در زیبایی محیط اطراف دارد شما می توانید با مراجعه به سایت ایزی نور از قیمت انواع پنل سقفی و محصولات روشنایی با خبر شوید و با خریداری محصولاتی همچون سیم و کابل ،پنل های سقفی روکار، چراغ های دکوراتیو، ریسه ها و انواع لامپ، چراغ های دیواری مدرن و ... محیط دلپذیر و روشنی را برای کسانی که دوستشان دارید فراهم آورید